Manualul crescătorului

6.3 - Camere şi provocări

6.3.2 - Praguri şi camere

Pentru a câştiga un joc în modul Ascensiunea Olimpului, trebuie să treceţi 3 prag(uri), apoi să învingeţi un bos.

Fiecare nivel este format din 7 camere.

Începeţi în prima cameră a Pragului 1.

Fiecare cameră are propria provocare cu diferite niveluri de dificultate:

  • difficulty1Uşor: Necesită o abilitate aleatorie pentru finalizare
  • difficulty2Moderat: Necesită două abilităţi aleatorii pentru finalizare
  • difficulty3Dificil: Necesită trei abilităţi aleatorii pentru finalizare

Cu cât este mai grea provocarea, cu atât mai mare este bonusul.

6.3.3 - Depăşirea unei provocări

Pentru a depăşi o provocare, trebuie să adunaţi abilităţile necesare cu cartonaşele dvs. divine sau cu amplificatoarele.

Puteţi selecta până la 3 cartonaşe divine şi oricâte amplificatoare doriți.

Un număr procentual indică şansele dvs. de succes cu cartonaşele selectate.

Nu trebuie să ajungeţi la 100% pentru a trece o provocare, dar dacă scădeți sub acest număr, riscul de a eşua este mai mare.

6.3.4 - Energia cartonaşelor divine

În Ascensiunea Olimpului, fiecare cartonaş divin are un indicator de energie.

Odată ce un cartonaş a fost folosit pentru a depăşi o provocare, pierde 1 punct(e) de energie.

Nu puteţi folosi un cartonaş care a rămas fără energie pentru a depăşi o provocare.

Un cartonaş poate recupera energie cu un bonus de final de provocare.