6.3 - Camere şi provocări
6.3.2 - Praguri şi camere
Pentru a câştiga un joc în modul Ascensiunea Olimpului, trebuie să treceţi 3 prag(uri), apoi să învingeţi un bos.
Fiecare nivel este format din 7 camere.
Începeţi în prima cameră a Pragului 1.
Fiecare cameră are propria provocare cu diferite niveluri de dificultate:
- Uşor: Necesită o abilitate aleatorie pentru finalizare
- Moderat: Necesită două abilităţi aleatorii pentru finalizare
- Dificil: Necesită trei abilităţi aleatorii pentru finalizare
Cu cât este mai grea provocarea, cu atât mai mare este bonusul.
6.3.3 - Depăşirea unei provocări
Pentru a depăşi o provocare, trebuie să adunaţi abilităţile necesare cu cartonaşele dvs. divine sau cu amplificatoarele.
Puteţi selecta până la 3 cartonaşe divine şi oricâte amplificatoare doriți.
Un număr procentual indică şansele dvs. de succes cu cartonaşele selectate.
Nu trebuie să ajungeţi la 100% pentru a trece o provocare, dar dacă scădeți sub acest număr, riscul de a eşua este mai mare.
6.3.4 - Energia cartonaşelor divine
În Ascensiunea Olimpului, fiecare cartonaş divin are un indicator de energie.
Odată ce un cartonaş a fost folosit pentru a depăşi o provocare, pierde 1 punct(e) de energie.
Nu puteţi folosi un cartonaş care a rămas fără energie pentru a depăşi o provocare.
Un cartonaş poate recupera energie cu un bonus de final de provocare.